fredag 12 december 2008

Dags att uppdatera..

jag har sagt det förut och jag säger det igen;
tiden springer iväg!
Mycket har hänt sedan jag sist uppdaterade bloggen, och jag vet knappt var jag ska börja..

Två månader har gått sedan vi förlorade vår älskade pappa H-G,
månader fyllda av skratt, tårar, hopp, förtvivlan, glädje och en oerhörd saknad.
Livet går vidare, inte för att det måste göra det utan för att det ju faktiskt är det vi vill, och själva väljer att göra...fortsätta leva...
För var dag som vi får uppleva lär vi oss något nytt som förhoppningsvis gör oss en aning klokare.
I måndags hade vi (Talvatiskören) en helt magisk konsert med Py Bäckman.
Så otroligt vackert det var!
Pappa fanns med mig hela tiden och gav mig extra kraft och energi, det kändes fint.
Py är en fantastisk person, en oerhörd musikbegåvning.
Hennes texter är så vackra och så nära på något vis.
Kika gärna in på hennes hemsida, där en hel del av texterna finns
http://pybackman.se/index_start.html

Förra helgen var minst sagt fullspäckad med glöggfest på fredag (tack alla Ni som var med, för en mysig kväll) och ett helt sagolikt vackert bröllop på lördagen.
Bröllopet var verkligen lyckat och vi hade supertrevligt tillsammans med våra bordskamrater (vi kunde inte ha fått bättre sällskap till bordet;-))

Nu måste jag avsluta för idag, luciatåg på dagis väntar.....
Försöker skriva mer ikväll-

Pussar och kramar

Inga kommentarer: