onsdag 13 augusti 2008

Välkommen vardag

..med tidiga morgnar, dagis, arbete, Bolibompa och allt annat som hör till!
Jag sitter i mitt lilla datarum i källaren och försöker få kreativiteten och skrivarlusten att spira..
Det går trögt må jag säga!
I kväll SKA våra tackkort färdigställas, och senast imorgon klockan 14,30 skall de ligga i postlådan, om jag så skall sitta uppe hela natten!
Jag har haft väldigt svårt för att bestämma stilen på korten,
vilken text det ska vara,
vilken färgskala som passar
och framförallt vilken bild som känns bäst. Nu tror jag dock att jag bestämt mig..
Bilderna får mig att tänka tillbaka på bröllopet...
Det är med stor glädje, men också lite vemod, sorg och saknad.
Jag saknar alla fina, underbara, roliga och mysiga släktingar och vänner som var med gjorde"vår"dag och kväll så lyckad och speciell.
Bröllopet har definitivt gett (ialla fall mig) mersmak!
På vad, undrar ni kanske....
Svaret är enkelt; ALLA som var där, musiken, stämningen, glädjen...

Kram och puss!

Inga kommentarer: