fredag 29 maj 2009

Ömsom regn, ömsom solsken...

Livet är inte bara tungt, trist och sorgligt. Det har små ljusglimtar då och då också faktiskt.
Mina största ljusglimtar är mina två fina, härliga och underbara små pojkar...som blir större och större för varje dag..
Och....jag ska äntligen få bli moster för första gången..Häftigt!
Så har vi också varit på bröllop, inte mindre än två stycken sedan jag skrev sist.
Den 28 februari blev Fredrik och Maritza herr och fru Holmkvist. Ett fantastiskt gnistrande vinterbröllop. Vintervita träd, klarblå himmel, och precis lagom kallt.
Solen sken och det var bara så andlöst vackert.
Förra fredagen var det äntligen dags för Magnus och Towe att säga "JA" hos prästen.
Också dettta bröllop var väldigt vackert. Björkarnas knoppar hade precis hunnit slå ut (vilket inte är helt vanligt här uppe i norr, så tidigt...)
De små gröna spröda löven gav oss en härlig föraning av sommar..
Alla var glada och uppsluppna. Brudparet och de söta små brudnäbbarna var så fina!
Det är så roligt med bröllop!
Som avslutning på dagens inlägg bjuder jag på bilder från Towe och Magnus bröllop:





Ha en fin dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!
Att bli moster är nått speciellt :)
Vi blir fler o fler, härligt.
Om en månad är det dags för "årets fest" : )
Kram//Kusin Eva