fredag 5 september 2008

Välkommen fredag!

Jepp, så var det fredag och sista dagen på den här arbetsveckan.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen;
veckorna rusar iväg! Svisch, swoosch och vips var det helg igen.

Idag är en sån där otroligt vacker höstdag,
solen skiner och himlen är blå.
Imorse sprang Elias ut barfota i bara kallingar och t-shirt för att titta på isen som bildats på deras minipool under natten, han tyckte nog att det kändes lite kallt för han sprang snabbt in för att ta på sig mer kläder....
Ett par skor på fötterna och sedan sprang han ut igen..

Nu har jag äntligen tagit mig tid till att fota "projekt altanbygge",
som ju inte alls är något altanbygge utan ett "utbygge".
Beräknad invigning blir lagom till jul (jag har äntligen vågat fråga Tomas när han tror att det ska vara klart;))
Detta betyder alltså att det i år blir paketöppning med levande pianomusik (jo, ni har fattat det helt rätt; jag tar in pianot!!) i vår nya utbyggnad på julafton.
Mysigt!
Jag trodde i min enfald att Tomas stillat sitt byggbehov nu,
men icke! Han har redan nästa projekt på G.
Jag återkommer till detta längre fram;-)
Nu tar jag en liten paus och återkommer senare!

Här kommer bilderna:


Inga kommentarer: