lördag 7 februari 2009

Grattis älskade Simon!

Vår fina älskade kille blir sex år idag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Samma dag som jag fyller år! Det har jag missat. Hoppas han får en fin dag.
Kram/Jennie

Anonym sa...

Nu har jag tankat lite kraft från dina fina sidor. Du är farnastiskt duktig Fia!
Jag har ju glädjen o förmånen att ungås med barn i mitt jobb som förskollärare och jag måste få säga att de ger mig så mycke glädje!Apropå klokheter å nya ord, vet du vad en "brevbärarpostare" är? De sa min Hanna när hon var fyra år. De är brevlådan där vi hämtar våran post inte en sån där gul som man postar brev i.
Ha de så gott o fortsätt å vara den du är//Kusin Eva

Anonym sa...

Wow vilken tårta! Synd att man inte var med och delade Simons 6 års dag med er..men så härligt att se bilder!

Ge honom en stor kram från moster!

Puss å kram från ett soligt Stockholm (jo det är faktiskt sant!)

Therese sa...

Tiden går, och man blir inte en dag äldre... visst är det märkligt ????

Anonym sa...

Hej!
Vi skulle vilja se lite fina bröllopsbilder! Gick det bra ihelgen med skidåkningen?

Vi hörs, kram T

Therese sa...

jaaaaa, det börjar vara ett tag sedan Simon har fyllt år.... händer det något annat hos er måntro :)