fredag 11 juli 2008

Fredag...

och arbetet med altanen fortgår...idag blir det inga bildbevis dock, jag förmår inte mig själv till att plocka fram kameran.
Ännu en regning dag har passerat och jag börjar få lite ångest, semesterslutångest.
Fastän det faktiskt är tre veckor kvar (alltså har jag avverkat MINDRE än halva semestern) börjar den redan smyga sig på...
Simon är fortfarande sjuk.
Jag och Elias har varit på en liten cykeltur, handlat på Konsum och fikat på Café Gasskas. Mysigt!
Elias valde en Långafarbrornglass, och bestämde att vi ALLTID skulle fara på Gasskas och fika och då skulle han varje gång ha en Långafarbrornglass...de var ju så goda!
Jag har pratat med SN-resor, de ska kolla om de kan hitta någon bra resa till Thailand i november. Skulle vara helt underbart att få åka iväg!

Nu väntar badet...

Vi ses imorgon!

Inga kommentarer: